Çanakkale 1. Amatör Lig’e yükselme finalinde Çanakkale Türkgücü’nü Bayramiç'te 3-0 gibi net bir skorla devirerek şampiyonluğa uzanan Karabigaspor, bugün beldede unutulmaz bir geceye imza attı. Maçın ardından beldeye dönen şampiyon kafile, Karabiga halkı tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı.

Saat 21.00 itibarıyla başlayan ve belde sokaklarında adeta bir bayram havası estiren dev konvoyun ardından, şampiyon futbolcular ve teknik heyet kutlama alanına ulaştı. Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, kulüp yönetimi, teknik ekip ve şampiyon futbolcular, binlerce taraftarın önünde şampiyonluk kupasını havaya kaldırarak bu tarihi başarıyı taçlandırdı.

Başkan Ahmet Elbi, şampiyonluk sevincini hem futbolcularla hem de kutlamalara katılan taraftarlarla paylaşarak birlik ve beraberlik mesajları verdi. Karabiga meydanında festival havasında geçen kutlamalarda, tezahüratlar geceye damgasını vurdu.

Karabigaspor, taraftarıyla omuz omuza kutladığı bu şampiyonlukla belde tarihine adını altın harflerle yazdırdı.

Bigaspor genişleyen kadrosu ve dev bütçesiyle yeni döneme hazır!
Bigaspor genişleyen kadrosu ve dev bütçesiyle yeni döneme hazır!
İçeriği Görüntüle

9851A8C7 C39A 419B 9Fe3 E22D4Bbdf064D03C91A6 03B4 4497 9D99 8Cd09983Ae8D13522D16 058F 4C68 83A4 De8326A25FcfA89D5272 Cfcf 46F8 8568 6522A807Ac4CA3C72A1C 59A6 40D2 8320 B17F1Fd6B09B8338A6Ec 65E9 4C30 Acf3 Db3019446797

Muhabir: Mehmet Özdeş