Çanakkale Türkgücü ile Karabigaspor arasında oynanan final serisi, futbolseverlere unutulmaz anlar yaşattı. Geçtiğimiz Pazar günü oynanan ilk karşılaşmada yaşanan gerginlikler ve çıkan kırmızı kartlar sonrası müsabaka berabere sonuçlanmıştı. Bu sonuçla şampiyonun belirlenememesi üzerine, Türkiye Futbol Federasyonu yetkilileri kritik finalin tarafsız saha olan Bayramiç'te tekrar oynanmasına karar vermişti.
Karabigaspor Farkını Sahaya Yansıttı
Bugün Bayramiç'te oynanan final mücadelesinde ise Karabigaspor, rakibi Çanakkale Türkgücü karşısında çok daha organize ve disiplinli bir oyun sergiledi. Sahadan 3-0 gibi net bir skorla galip ayrılan Karabigaspor, zorlu sürecin sonunda hedefine ulaşarak 1. Amatör Lig'e yükselme başarısını elde etti.
Şampiyon Takım Konvoyla Dönüyor!
Maçın ardından Karabiga Belediyesi hoparlörlerinden yapılan anonslarla şampiyonluk müjdesi tüm ilçeye duyuruldu. Karabiga halkı, 1. Amatör Lig'e yükselen takımlarını karşılamak için hazırlıklara başladı.




